sobota 26. ledna 2008

Přepravní bedna na Mini Titana

Venku je stále ošklivo, skoro bych řekl hnusně, což znemožňuje jakékoliv letové pokusy :-( Čas který jsem nemohl být na letišti jsem tedy alespoň věnoval bastlení.

Z kusu polámaného komůrkového plastu z reklamní tabule (Microonda) jsem lámacím nožem vyřezal desky a ty slepil do tvaru bedny do které se akorát vejde Mini Titan. Bedna je určená hlavně pro bezpečný transport na letiště.






Bohužel deska byla zlomena tak nešikovně, že jsem nemohl využít výhody "drážkování" microondy a krabici jen "naohýbat". Musel jsem řezat napříč a vyřezat každou stěnu zvlášť.
Stěny jsem slepil CA lepidlem, ale asi to není nejlepší volba, protože lepidlo je po vytvrzení křehké a spoje praskají. Hrany jsem proto pro větší pevnost přelepil lepicí páskou s vlákny z tkaniny. Stejně tak "pant" je vyroben z této pásky. Vnitřní strany spojů jsem ještě "přetáhl" termolepidlem z tavné pistole.
Uzavírání je vyřešeno suchými zipy a transportní popruh je ze staré sportovní tašky.
Bednu jsem "vyzdobil" nálepkami co zbyly ze stavby MT.

Nebudu zapírat, že inspirací mi byl článek Zdeňka Zvědělíka.

Žádné komentáře: