neděle 5. září 2010

Zlín Z-50L Šad model

Chtěl jsem něco na trénování akrobacie, aby se mi to ale vešlo do auta vcelku a bylo to odolné. Po rozbitém Chipmunkovi mi zbyl motor Waypoint W-E2212-22 (150W), 18A regulátor a serva, tak jsem hledal něco, kde bych to mohl zužitkovat. Nakonec jsem vybral Zlín Z-50L od Šad model. Mám rád Zlíny, tak jsem objednal jen nebarvenou verzi, abych ho mohl trochu vyšperkovat. Takhle to celé dopadlo:


Model je slepen dle návodu, který mimochodem není moc podrobný. Nechává dost velký prostor vlastní tvořivosti. Drátový podvozek jsem nahradil uhlíkem. K akumulátoru je přistup z vrchu "haubnou" drženou magnety. Přijímač je umístěn pod kabinou a je přístupný po demontáži křídla. Model je stříkán stříbrnou barvou RC Styro, červené doplňky barvou Humbrol. Letová váha vyšla na 600g.
S uvedeným motorem krásně zvládá klasickou akrobacii, což je přesně to co jsem chtěl. Ani originál přeci nedokáže viset na vrtuli :-)

Žádné komentáře: