úterý 21. října 2008

Nové křídlo pro Beavera

Ani jsem se radši dříve nezmiňoval, že chudák Beaver měl nehodu....nojo, v nerovném souboji se stromem přišel o křídlo - bylo na dvě půlky... Už už jsem skoro uvažoval o demontáži elektroniky na jiné účely, ale protože trup havárii přežil v podstatě bez úhony, rozhodl jsem se nakonec postavit křídlo nové.



Protože původní bylo trochu nemaketově krátké (100cm), nové jsem již udělal 120cm, aby proporce odpovídaly originálu. Také jsem udělal vzepětí.
Beaver teď vypadá o mnoho lépe a jsem rád, že neskončil v popelnici.
Moc se těším, až vyjde čas a počasí a budu moc otestovat letové vlastnosti. Od vzepětí si slibuji větší podélnou stabilitu a od větší plochy křídla ještě "hodnější" chování a nižší pádovku.
Už teď domlouvám kameramana, abych mohl Beavera předvést i v pohybu :-)

Žádné komentáře: