středa 22. října 2008

Hyperion Super Chipmunk 10e

Tak moje zoologická zahrada se zase rozrostla o jeden přírůstek... Už tu máme bobra (Beaver) a Koalu (Augusta Koala) a teď nám tu přibyl vačnatec - tedy Chipmunk - což je taková kanadská veverka :)



Když jsem v pátek 3.října vyrážel na výstavu ModelHobby, říkal jsem si, že bych se tam mohl podívat po nějakém větším, hodném hornoplošníku, na klidné polétání...pak jsem ale na stánku RC Factory uviděl Chipmunka - letadlo mého srdce - a bylo to...místo velkého hodného hornoplošníku mám malého dravého akrobata :-)

Super Chipmunk 10e od Hyperionu má rozpětí 960cm a délku 780cm. Jako pohonná soustava by měl být použit motor cca 150W a LiPo 3S1P. Dále jsou potřeba tři 9g serva, - křidélka ovládá jedno společné a regulátor 20A.
Stavbu jsem ještě z nedostatku času nezačal, nicméně o jejím započetí, průběhu a výsledku zde budu informovat. :-)

Žádné komentáře: