středa 13. dubna 2011

Multiplex Acromaster - zálet

Minulý týden konečně dovolilo počasí a já zalétal mého Acromastera.





Zálet proběhl bez obtíží jen s drobným trimováním výškovky a následně drobným zvětšením vyosení motoru. Dle doporučení na webu jsem nastavil menší výchylky kormidel než doporučuje návod a i tak je Acromaster divoch.
Chtěl jsem Acromastera vylepšit lepším kuželem vrtule. Koupil jsem tedy plastový kužel s hliníkovou základnou. Bohužel se hned při prvním letu objevila značná vibrace a kužel musel dolů.. Prostě Elapor, resp. provedení uchycení motoru u Acromastera je na vibrace citlivé a koneckonců i návod na to upozorňuje. Přesto, že jsem čumák zesílil překližkou a lože motoru hliníkovým křížem, náchylnost na vibrace se neodstranila. S originálním elaporovým kuželem je ale vše v pořádku, létám tedy s tím a nový plastový schovám pro jiné letadlo :)

Žádné komentáře: