úterý 5. května 2009

Classic EP od Phoenixu

Abych zahnal smutek nad ztrátou Chipmunka, pořídil jsem nové letadlo..:) Tentokrát raději něco většího a alespoň trochu bytelnějšího. Protože jsem toužil po příďovém podvozku, vybral jsem si model Classic EP od Phoenixu. V tomto případě jsem oželel maketovost ve prospěch univerzálního tréninkového stroje, který by měl snést i nedokonalé přistání na hrbolatém povrchu našeho letiště.


Rozpětí Classica je 1,42m, letová váha pak do 2Kg.
Plánuji následující vybavení:
Motor Turnigy SK3548/900 (cca 750W)
Regulátor Turnigy Plush 60A
Aku 4S1P 3700mAh Rhino
Serva 3x HS-475HB
Přijímač Jeti Duplex R6 s MUI75A

První dojmy ze stavebnice jsou velmi pozitivní. Konstrukce je robustní, potah bez kazu.
V současné době čekám na objednanou elektroniku, takže jsem zatím jen slepil křídlo, přilepil ocasní plochy a sestavil lože motoru. Vše proběhlo bez problému a jednoduše. Pro příště bych ale raději zvolil 30min epoxid místo 5min, protože lepené plochy jsou přeci jen dost velké a je trochu honička stihnout vše natřít dříve než epoxid začne tuhnout :)
Mám-li to krátce shrnout - za 1700,-Kč paráda! Doufám, ze se brzy budu moci pochlubit s letovými vlastnostmi..

Žádné komentáře: