neděle 17. května 2009

Olaf Modela

I když lodička nemá zrovna s názvem webu "Ve vzduchu" nic moc společného, nedá mi to, abych se nepochlubil :)
Tuhle jsem si vzpomněl, že na chalupě mám stavebnici rybářského kutru Olaf od Modely, co jsem dostal před dvaceti lety jako dítě. Olaf byl určen na pohon motorkem na CO2, stavba byla ale nad tehdejší moje schopnosti a proto skončila na půdě. Inu, Olafa jsem z chalupy přivezl, dokoupil pár drobností - motor Speed 400 3-lixx, obousměrný regulátor, lodní hřídel a barvy Humbrol a pustil se do stavby. Po večerech jsem pomalu Olafa tvořil bezmála čtvrt roku. Kromě změny pohonu jsem Olafovi vytvořil i funkční osvetlení. Tento víkend proběhlo slavnostní spuštění na vodu.




Zde i krátké video

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Olaf je jednička :-) Baru

Anonymní řekl(a)...

Bomba, jak je osvetlena... V noci opravdu efektni! David 1TDU
PS: co vsechno se nenajde na pude :))